fredag 23. april 2010

Litt stille på bloggen...

Ja, det er litt stille på bloggen akkurat nå!
Ikke for det, jeg har endel ferdigsydd og ublogget, men vi har kamera på reparasjon, og det tar visst sin tid! Det gamle er ikke så glad i å ta bilder lenger - det var jo liksom en grunn til at vi kjøpte nytt! :-s
Syr gjør jeg stadig, og jeg solgte nettopp en vimpelrekke.
Bør nok sy opp noen flere til markeds, tror jeg! Kanskje det er en populær greie?

Men tida går fort - og siden jeg bare syr på kvledstid, får jeg bare slå meg til ro med at det ikke er sikkert jeg får sydd alt jeg skulle ønske til markedet!
Holder dessuten på med penkjole til meg selv, til et bryllup vi skal i, og nikkers til gutten min til 17.mai!

Fortsettele følger- når kameraet er på plass igjen! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar