lørdag 9. april 2011

Sommerlig veske til meg sjøl!


For ei stund siden kjøpte jeg med ei bok full av inspirasjon, fra Cath Kidson.
Med den fulgte ferdig klippet stoff, knapper og merkelapp til denne herlige sommerveska!
Synd den er så lita igrunn, hadde vært supert med noe sånt på jobb også. Tror jeg må se på de andre mønstrene i boka, evt mekke et eget liknende, for nå vil jeg ha ny jobbvekse også!
Men altså, veksa er super til sitt bruk! Blir nok mye brukt framover.

Du kan besøke Cath Kidston på nett HER.

Lysglassene på bildet er lokalt produsert, av Astrids Glass på Magnor.

2 kommentarer:

  1. Denne boka og materialsettet har jeg sett på også. Spørs om jeg ikke må ha det.. Veska var superfin! Kath Kidson har møe fint, ja!

    SvarSlett
  2. Hehe, sydde denne forrige helg. Den er ikke helt min stil så den blir nok gitt bort til en niese, men du verden så deilig det var med ferdigklippet.

    SvarSlett