torsdag 4. november 2010

Regnkåpe....



Endelig noe nytt på bloggen!
Jeg har sydd, men vært sløv til å blogge. Travelt med jobb... :-)
Denne regnkåpa kom til verden i høstferien! Feriekos!
Stoffet ("outdoor coated") kjøpte jeg på dameturen med sygjengen i høst, og nå er kåpa ferdig. Synes i grunn ikke det kom så godt fram på bildene hvordan den er på, for jeg tror den er finere egentlig.... Har i allefall fått MASSE skryt for den, og opptil flere "bestillinger", som jeg har tatt meg friheten til å legge på hylla en stund - har i skrivende stund ikke mulighet til slikt. Selv om jeg har veldig lyst!

Hetta er foret med et småmønstret stoff i grått, hvitt og svart.
Trykknapper langs åpningen.
Lommer med legg.
Det hører til et belte også, men det bruker jeg ikke, egentlig.
Langs kanten har jeg skrevet diverse regnværsvers med sølvtusj - synes det gav den det lille ekstra! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar