mandag 7. juni 2010

LIV I LEIREN!



Lørdag 5.juni var det marked i Øvrebyen i Kongsvinger.
Vi fikk en fin plassering - på et hjørne, og helt i sentrum av begivenhetene! Tusen takk til Liv i leiren-damene for det! :-)
Markedet var åpent fra kl 12 til 12 på natta, og det var musikk og god stemning hele tida! Masse folk i gatene og sol og varme!
Vi kosa oss og fikk masse skryt for klærne våre! Kjempeherlig!
Resultatet er vi også fornøyd med, vi fikk solgt en del av tingene våre.:-)
Tusen takk også til dere som handlet av meg, og dere som bestilte skjørt og kjoler! :-)

Frister rett og slett til gjentakelse - vi gleder oss til neste gang allerede!

1 kommentar:

  1. Hei Åse Elin! Så bra dere koste dere i Øvrebyen. Så ut som om dere hadde laget en skikkelig din slagskrok. Jeg var egentlig meldt på - med forbehold - men fant ut at tiden ikke var inne ennå. Tobias hadde spillejobb i sentrum her, så jeg dro aldri til Kongsvinger en gang.

    Jeg har kjøpt meg ny symaskin også nå, så nå her jeg ny overlock og symaskin og systue i halve stua. Ble en Pfaff-maskin og er sååå fornøyd. Ørelappstolkroken har måttet vike for syverksted ;). Snakk om rot og kaos - men søm er terapi og det er godt å være i nærheten av de andre, tv og kjøkkenet! Dessuten er jeg mye våken på nettene - og da sitter jeg jo og durer i en annen etasje enn de som sover.

    Hei og hopp - ha det godt til vi ses igjen ;).

    SvarSlett