lørdag 27. februar 2010

Jeg har fått Award :-)


Jeg har fått min første Award i denne blogg-verden, fra Prinsesse Vilikke! Kjempehyggelig!
Med denne Awarden følger en utfordring - å fortelle 7 ting om seg selv!
Og Awarden skal så gis videre til 7 bloggere.
Her følger min liste:

1) Syinga har blitt min store, tidkrevende hobby det siste 3/4 året. Ellers både strikker og hekler jeg, men bruker visst en god del mindre tid på det nå!

2) Liker også interiør, hus og heim. Den interessen ligger derimot også litt på is nå, huset er heldigvis så godt som ferdig restaurert!

3)Eeeelsker sjokolade! YES! Og det meste annet som smaker søtt!

4) Har en tendens til å glemme ting- som feks hvor jeg legger mobil og lommebok og bilnøkler! I vinter ble ungene faktisk innestengt i bilen pga en sånn bommert, men det gikk bra!
:-)

5) Liker store biler, sikkert litt miljøskadd fra heimen! ;-)

6) Er allmennlærer, de fleste av mine år i yrkeslivet har jeg jobbet på småskoletrinnet!Har permisjon nå.

7) DIGGER tøybleier! :-) Har brukt/bruker det på begge mine barn. Har dessuten sydd min første tøybleie, den har jeg jammen glemt å blogge!

Så følger listen med bloggere som fortjener en award:
God fornøyelse!
Først - tilbake til Prinsesse Vilikke Medsammensvoren, venn, hjelper og inspirator! :-)
Nina-vennen min sin dilldall-blogg
Annemor sin Tøybleieblogg I like! Moro med tøybleier, og egen blogg om det!
Maanebarnet Inspirasjon til 1000!
Prinsesse Mari Dyktig dame med flitige hender!
Mo9ca Sykjærring Inspirerer masse med sine flotte kreasjoner.
Sirisdesign Enda mer inspirasjon! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar