torsdag 17. september 2009

Babyteppe - krabbeteppe - eller hva det heter... *solgt*


Eller rettere sagt: byttet bort - mot en hel sekk med stoffer/ gamle sengetøy/ duker etc. Retro :-)

I sommer fikk jeg bestilling på et krabbeteppe til et ventende tantebarn av meg. I duse, varme farger, som matchet hjemmet den lille skulle komme til.




Her er bilder av teppet, med lillejenta på! Jenta er jo supersøt, men teppet er ikke så verst det heller!
Grudde meg til å lage lappetappe, men med gode råd på veien gikk det bra.
På baksiden er det fleece, slik at det er lunt og godt å ligge på.
Husker ikke helt målene på teppet nå, mener det var 90x110 ferdig.
Og- man lærer så lenge man lever, neste gang blir framgangsmåten endret bittelitt!

3 kommentarer:

  1. Så mye flott du lager! Utrolig forseggjort og nydelige fargekombinasjoner!

    SvarSlett
  2. Teppet bi brukt kvar dag, Rebekka storkosa seg på d, værtfall vess tvn står på:)
    Og så vil eg takk Hellebjelle, eg lika og fargån kjæmpegodt:)

    SvarSlett